Backoffice medewerker

Walbanen Zeeland Ma t/m Vr In overleg

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een backoffice medewerker ( m/v).

In deze veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de sales & operationele processen.
Als spil tussen de sales & het operationeel team zorg je voor de gehele ( financiële ) administratie, ervaring met financiën en administratie is een pre.
In het kader van de debiteuren administratie zal je veel contact hebben hebben met klanten t.b.v. betalingen zowel telefonisch als schriftelijk.
Ook het boeken van vluchten en hotels voor de medewerkers behoort tot het takenpakket, kortom de volledige ondersteuning van het operationele team.
Het bedrijf is gespecialiseerd in netwerk & communicatie apparatuur en aanbieden van service gericht op de maritieme sector.

Werkzaamheden

  • Het verwerken en bijhouden van urenregistratie van servicemonteurs
  • Facturatie beheren en verwerken
  • Debiteurenbeheer
  • Ondersteunen van jaarafsluiting en maandafsluiting
  • Contractenbeheer
  • Offerte beheer
  • Administratie bijhouden voor ontwikkeling of scholing trajecten

Wij vragen:

  • MBO werk en denkniveau
  • Een ruime achtergrond binnen bedrijfsadministratie, het liefst met financieel karakter
  • Goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in woord & geschrift.
  • Een teamplayer en communicatief sterk

Ervaring:

  • Ervaring binnen het programma Exact is een pre, en of gelijkwaardig
  • Veel ervaring als backoffice medewerker of, minimaal 2 jaar werkervaring is een pre
  • Een herstarter na een gelijksoortige loopbaan nodigen wij ook graag uit te solliciteren

Wij bieden:

  • Een leuk informeer bedrijf
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Parttime baan, uren in overleg
Solliciteer direct

We helpen je graag!


mm

Neem bij vragen contact op!

Justian Schot
info@deltamarinecrewing.nl
+31 118 724 040
Visserijkade 91
4382 ZA
E-mail mij!
Solliciteer direct