Second Line support specialist

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een second line support specialist.
Als second line support specialist ben je verantwoordelijk voor het oplossen van meer gecompliceerde incidenten, verzoeken en wijzigingen van onze gebruikers, die niet kunnen worden opgelost door onze eerstelijns bekwame helpdeskmedewerkers.

Werkzaamheden

  • Analyseren en oplossen van tweedelijns incidenten en verzoeken van de gebruikers;
  • Pro actief informeren van de gebruikers over de status van de incidenten en verzoeken in overeenkomst met de service level agreement;
  • Participeren in verschillende projecten;
  • Identificeren en implementeren van verbeteringen t.b.v. klanttevredenheid en het verbeteren van de efficiëntie en kwaliteit;
  • Adviseren van de gebruikers over het gebruik ICT omgeving;

Wij vragen:

  • Minimaal een MBO diploma IT of vergelijkbaar;
  • Aantoonbare affiniteit met ICT en bedrijfsprocessen;
  • ITIL certificaat;
  • Goede kennis van Windows 10 en Windows Server en netwerk kennis;
  • Goede kennis van de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wij bieden:

  • Prettige, uitdagende werksfeer in een internationaal bedrijf.
  • Fulltime baan.
Solliciteer direct

We helpen je graag!


mm

Neem bij vragen contact op!

Justian Schot
info@deltamarinecrewing.nl
+31 118 724 040
Visserijkade 91
4382 ZA
E-mail mij!
Solliciteer direct